Импорт көлемі бойынша қытайлық автокөліктер жапондық және корейлік көліктерді басып озды
01.08.2024 г.
2024 жылдың 5 айында Қазақстанға 58,5 мың автокөлік әкелінді. 2019 жылдың осыған ұқсас кезеңімен салыстырғанда импорт 4,3 есе өсті.
2024 жылдың қаңтар-мамыр айлары аралығында Қытайдан әкелінген автокөліктердің үлесі 31%-тен 46%-ке дейін айтарлықтай өсті, ал импорт көлемі өткен жылдың ұқсас кезеңіндегі 16,6 мың көрсеткішімен салыстырғанда 27 мың бірлікке жетті.
Жапония мен Корея көрсеткіштерін сақтап қалды Жапония мен Корея өз үлесін тиісінше 15% және 9%-ке дейін арттыра отырып, Қазақстанға автокөлік жеткізушілердің ТОП-5-тігіндегі орнын сақтап тұр. Импортталған автокөліктердің орташа құны: • Жапония – 35 мың долл. • Қытай – 13 мың долл.
Қытайлық көліктердің бағасы 2024 жылы 5 мың долларға арзандаса, жапондық көліктер осы кезеңде 1 мың долларға қымбаттады. Дегенмен, бағаның төмендеуі сұранысқа айтарлықтай әсер еткен жоқ.
2024 жылы 14 итальяндық автокөлік әкелінді, олардың орташа импорттық құны 175 мың долларды құрады.
Электромобильдер 2021 жылдың 5 айында 97 электромобиль, ал 2024 жылы – 1 мыңнан астам электромобиль әкелінді, бұл жалпы автокөлік импортының шамамен 2%-ін құрады. Қытайдан әкелінген автокөліктер саны жалпы көлемнің 96 %-ін құрайды.
Қазақстандағы электр көліктерінің үлесі, қарқынды өсуіне қарамастан, әлемдік саудадан айтарлықтай артта қалды, онда ол 2018 жылғы 1,5%-тен ұлғайып, 16%-ке жетті.
Zeekr автоөндірушісінің Қытайдан тыс орналасқан, ресми өкілдігі жоқ елдердегі көліктерді бұғаттау туралы шешімі туралы жаңалық импортқа қалай әсер етеді екен. Қазақстанда бұл маркадағы автокөліктерді ресми түрде сатып алуға болады, сондықтан жыл соңына дейін бұл көліктердің заңсыз импортының ауқымын бағалауға болады.