Қоңырауларыңызды қорғаймыз әрі жеңілдетеміз
Дауыстық биометрия деген не?
Адамды тану және оның жеке басын растау үшін адамның дауысын ерекше биологиялық сипаттама ретінде қарастыратын технология. Сөйлеу мәнеріне, сөздің айтылуына, сөйлеу жылдамдығы мен екпініне сүйене отырып, дауыстың ерекше цифрлық белгісі (таңбасы) қалыптасады.
Бұл қалай жұмыс істейді?
Дауыстық биометрия жүйесі Байланыс орталығының немесе Банк бөлімшесінде менеджермен сөйлесу кезінде дауысыңызды жазып алады. Сақталған дауыстың «таңбасы» Байланыс орталығына хабарласқан кезде сізді верификациялау үшін қолданылады.
Сервис қалай іске қосылады/өшіріледі?
Сервисті қосу/өшіру үшін:
а) Байланыс орталығы арқылы: 7575 нөмірі бойынша
б) Банктің кез-келген бөлімшесіне хабарласыңыз.
Біздің менеджерлер сізге егжей-тегжейлі кеңес береді.
Клиенттік тәжірибе
Жеке басты растау үшін қосымша сұрақтарға жауап беру қажеттілігі болмайды
Уақытты қысқарту
Клиент өзінің сұрағын айтып жатқан кезден-ақ жүйе оны тани бастайды
Қауіпсіздік
Телефон арқылы Клиенттің дауысын тану жүйесі қызмет көрсетудің қауіпсіздігін арттыруға мүмкіндік береді
Сұрақтар-жауаптар
Сұрақтар-жауаптар
Сервисті кім пайдалана алады?
Дауыстық биометрияның қандай артықшылықтары бар?
Байланыс орталығына қоңырау шалу кезінде қосымша деректерді (жеке куәлік/ төлқұжат, шоттар, шарттар, карталар, код сөзі және т. б.) хабарлаудың қажеті жоқ;
- Жеке басын растау үшін қосымша сұрақтарға жауап беру қажеттілігі болмайды: сіз өз сұрағыңызды айтқан кезден-ақ, біз сіздің қоңырау шалып жатқаныңызды білеміз.
- - Сөйлесуге көп уақыт жұмсамайсыз: көп жағдайда оператордың сұрақтарына жауап берудің қажеті жоқ, сіз бірден өз сұрағыңыздың шешемін табасыз.
Дауыстық биометрия қалай қолданылады?
Сіз Байланыс орталығына хабарласып, оператормен сөйлесе бастайсыз. Қоңырау шалудың себебін айтқан кезден-ақ, жүйе сізді дауысыңыздан танып біледі.
Дауыстық биометрия қызметін қосу қанша тұрады?
Дауыстық биометрия тегін сервис.
Дауыстық биометрия қауіпсіз бе?
Иә. Дауыстық биометрия дауыстың ерекшеліктері бойынша сіздің жеке басыңызды анықтауға мүмкіндік береді және шоттар мен жеке деректердің қосымша қорғанысын қамтамасыз етеді.
Егер мен суық тиіп / ауырып жүрсем (дауысым өзгерсе), жүйе мені тани ала ма?
Айтарлықтай физиологиялық ауытқулар (дауыстың қарлығуы, мұрынның бітелуі және т.б.) жағдайында да, сондай-ақ бөгде шу болған жағдайда да, жүйенің ерекшеліктері клиенттің жеке басын даусына қарап растауға мүмкіндік береді. Егер жүйе сіздің жеке басыңызды растай алмаса, Байланыс орталығының операторы кеңес беру үшін стандартты сәйкестендіруді жүргізеді.
Алаяқтар менің атымнан Байланыс орталғына хабарласып, сәйкестендіруді өтуі мүмкін бе?
Сіздің дауысыңыз жеке басыңызды растау үшін қолданылатын критерийлердің бірі ғана болып табылады.
Дербес деректердің қауіпсіздігі және оларды қорғау үшін Банк қандай шаралар қолданады?
Жеке деректер сіздің басқа клиенттік деректеріңізбен бірге өңделеді.
Барлық дербес деректер ҚР заңнамасына сәйкес банк құпиясы және коммерциялық банктің басқа да құпия ақпараты сияқты қауіпсіздік деңгейінде қорғалатын болады.
Сіздің жеке деректеріңізді Банктің жекелеген қызметкерлері ғана көре алады.